latest Post

Social Media ေတြမွတဆင့္ ကိုယ့္ Website ကိုဆြဲေဆာင္ရန္ Tips (10) ခု





Social Media ေတြဟာ ယေန႔ေခတ္မွာ အေရးပါတဲ့ေနရာတစ္ခုကေန ပါဝင္လာၿပီျဖစ္ပါတယ္.။ Websites
ေပါင္း 300,000 ေက်ာ္ကို အခ်ိန္ (4) လေလာက္ေပးၿပီး ေလ့လာခဲ့ရာမွာ Website ေတြကို လာၾကည့္တဲ့
Traffic အားလံုးရဲ႕ 30% ေက်ာ္ဟာ Social Media မွတဆင့္ ေရာက္လာတာျဖစ္ေၾကာင္း ေတြ႔႔ရပါတယ္.။


တကယ္လို႔ သင့္ Website ဟာ အဲဒီ ရာခိုင္ႏႈန္းရဲ႕ ေအာက္သာ Social Media ကေန Traffic ရရွိေနတယ္
ဆိုရင္ ေအာက္ပါ Tips မ်ားနဲ႔ သင့္ Traffic ကို ျမွင့္တင္ႏိုင္ပါတယ္.။

1. Custom-formatted tweets (Twitter)
Twitter မွာ Tweet အမ်ားစုဟာ သတိျပဳခံရျခင္းမရွိဘဲ ေက်ာ္သြားတတ္ၾကပါတယ္.။ Tweet ေရးသားရာမွာ
Line break ဆင္းတာမ်ိဳး၊ Font Color အလန္းသံုးတာမ်ိဳးေတြနဲ႔ Custom-formatted ျပဳလုပ္ၿပီး မိမိ Tweet
ကို အမ်ားသတိထားမိေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ပါတယ္.။ Emoji နဲ႔ Smiley သံုးတာမ်ိဳးေတြ Fun Symbol သံုး
တာမ်ိဳးေတြနဲ႔ လဲ ဆြဲေဆာင္ႏိုင္ပါတယ္.။

2. Write longer posts.
Twitter မွာ စာလံုးေရ 140 သာ ကန္႔သတ္ထားတယ္ဆုိေပမယ့္ Facebook နဲ႔ Google Plus မွာေတာ့ Post
ရွည္ရွည္ေတြေရးသားဖို႔ အဆင္ေျပပါတယ္.။ ဒါေပမယ့္ အရမ္းႀကီးရွည္လြန္းရင္လဲ မေကာင္းပါဘူး.။ User
annoy မျဖစ္ႏိုင္ေလာက္တဲ့ Post မတိုမရွည္ေလးေတြေရးသားႏိုင္ရင္ ပုိေကာင္းပါတယ္.။

3. Build Facebook Groups

Facebook မွာ Group မ်ားတည္ေဆာက္ျခင္းဟာလဲ ကိုယ့္ Website ကို Traffic မ်ားမ်ားရေစဖို႔ နည္းလမ္း
ေကာင္းတစ္ခုပါပဲ.။ အမ်ားစိတ္ဝင္စားမယ့္ Group မ်ားတည္ေဆာက္ၿပီး သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို ထည့္သြင္းျခင္း၊
Post မ်ားေရးျခင္းအားျဖင့္ ကိုယ့္ Website ကို ေၾကာ္ျငာႏိုင္ပါတယ္.။

4. Market across many social platforms
Social platforms တစ္ခုထဲမဟုတ္ဘဲ Social Media အမ်ားစုမွာ တစ္ၿပိဳင္တည္း ပို႔စ္တင္ၿပီး User မ်ားမ်ား
ဆီကိုေရာက္ေအာင္ ဆြဲေဆာင္သင့္ပါတယ္.။ အသံုးမ်ားတဲ့ Social Media မ်ားကေတာ့ Facebook, Twitter, Google Plus, Linkedin, Instagram, Pinterest အစရွိတာေတြျဖစ္ပါတယ္.။

5. Facilitate meaningful connections
ကိုယ့္ users ေတြကို တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ connections ရွိေအာင္၊ သင္နဲ႔လဲ အျပန္အလွန္ relationshipရွိလာေအာင္ တည္ေဆာက္သင့္ပါတယ္.။ Post ေအာက္မွာ အျပန္အလွန္ Comment ေပးျခင္း၊ Share ျခင္း၊အေၾကာင္းအရာကို အျပန္အလွန္ေဆြးေႏြးျခင္းအားျဖင့္ ရင္းႏွီးမႈတည္ေဆာက္ႏုိင္ၿပီး သင့္ Brand ေပၚ ခ်စ္ခင္မႈေတြ တိုးပြားေစႏိုင္ပါတယ္.။

6.Crowdsource user-generated content
User ေတြကိုယ္တိုင္ ဖန္တီးထားတဲ့ Content ေတြကို လွပတဲ့ Visuals ေတြနဲ႔ ေပါင္းစပ္ၿပီး Post တင္ေပးတာမ်ိဳးေတြလဲ ျပဳလုပ္သင့္ပါတယ္.။ User ေတြကိုယ္တိုင္ရဲ႕ ဖန္တီးမႈေတြကတဆင့္ ကိုယ့္ Website (သို႔) Brandရဲ႕ Image ကို တိုးတက္ေစႏိုင္ပါတယ္.။

7. Be a little weird
နဲနဲေလး ေပါေပးတာမ်ိဳးလဲ လုပ္သင့္ပါတယ္.။ အၿမဲ ရုပ္တည္ႀကီးနဲ႔ စာေတြခ်ည္းေရးမေနဘဲ User ေတြနဲ႔
ေျပာင္ေျပာင္ေနာက္ေနာက္ စေနာက္ေနတာမ်ိဳးေတြ၊ ရယ္စရာေတြတင္ေပးတာမ်ိဳးေတြကတဆင့္ User ေတြကိုေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ ထားေပးႏိုင္ရင္ ပိုေကာင္းပါတယ္.။

8. Stand behind your actions.
Ban သင့္သူကို Ban အေရးယူသင့္သူကို အေရးယူျခင္းလဲ လုပ္ေပးရပါမယ္.။ ၿပီးေတာ့ မိမိလုပ္လိုက္တဲ့
Actions ကိုလဲ ေနာင္တမရဘဲ အျပည့္အဝ တာဝန္ယူေပးႏိုင္ရပါမယ္.။

9. Put a positive spin on things.
စိတ္တိုေဒါသထြက္တိုင္းလဲ Negative ဆန္တဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြမေျပာသင့္ပါဘူး.။ အဲဒီအစား Positive
ေတြပဲေျပာၿပီး User ေတြရဲ႕ အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္ေတြကို ဂရုစိုက္ေၾကာင္း ျပသရပါမယ္.။ User ေတြဟာ
စိတ္ညစ္စရာေတြထက္ ေပ်ာ္စရာေတြပဲ ဖတ္ခ်င္ၾကတာပါ.။ အဲဒါကို သိထားၿပီး ဂရုစိုက္ေပးရပါမယ္.။

10. Provide a bit of structure.
User ေတြကို ေမးခြန္းမ်ားေမးျခင္း၊ အျပန္အလွန္စကားေျပာေပးျခင္းအားျဖင့္ User ေတြရဲ႕ စိတ္ကို သိေအာင္လုပ္ေဆာင္ရပါမယ္.။ သူတို႔ေျဖတဲ့အေျဖမ်ားမွတဆင့္ ကိုယ္ဘာလုပ္ရမလဲဆိုတာ သိႏိုင္သလို သူတို႔အေနနဲ႔ကိုယ္နဲ႔ ကိုယ့္ Website (brand) အေပၚဘယ္လိုသေဘာထားလဲဆိုတာလဲ သိႏိုင္ပါလိမ့္မယ္.။

Ref: Entrepreneur

About The Collector

The Collector
Recommended Posts × +

0 comments:

Post a Comment